1) ΑΣΠΡΟΣ ΚΑΠΝΟΣ: Καύση νερού

2) ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΠΝΟΣ: Υπερβολική κατανάλωση καυσίμου

3) ΜΠΛΕ ΚΑΠΝΟΣ: Καύση λαδιού

4) ΚΑΚΗ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ: Ταλαντώσεις στο τιμόνι (κοσκίνισμα)

5) ΚΑΚΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ: Αστάθεια πορείας μας – απόκλιση πορείας (μη ευθύγραμμη πορεία του οχήματος)

6) ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ: Ελαττωματικός συσσωρευτής.

7) ΜΙΚΡΗ ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: Ζημιά στα ελαστικά – αυξημένη κατανάλωση καυσίμου

8) ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΩΝ: Έλεγχος εκάστοτε λυχνίας.

9) ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ: Κατακράτησης καυσαερίων μέχρι και 90 %.

10) ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ: Υπερβολικός θόρυβος.

11) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ: Μετατρέπει την χαμηλή τάση σε υψηλή.

12) ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΠΝΟΥ (ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ): Βλάβη συστήματος ψεκασμού.

13) ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ: α) κομμένος ιμάντας ανεμιστήρα β) έλλειψη ψυκτικού υγρού γ) χαλασμένος θερμοστάτης.

14) ΚΑΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Αντικατάστασή της με όμοια ίδιας έντασης σε AMBER.

15) ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ: Χρησιμεύει στο να ΔΙΑΤΗΡΕΙ πάνω από μια ορισμένη θερμοκρασία την θερμοκρασία του κινητήρα , όχι κάτω από ένα προκαθορισμένο χαμηλό αλλά ούτε υψηλό επίπεδο.

16) ΚΑΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Αντικατάσταση της με όμοια ίδιας έντασης σε AMBER.

17) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Βουλωμένο φίλτρο αέρα – χαμάλη πίεση ελαστικών.

18) ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ (ΜΠΑΤΑΡΙΑ): Αχρησιμοποίητος για μεγάλο χρονικό διάστημα.

19) ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ: Υπερβολική εκπομπή καυσαερίων.

20) ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΙΖΑΣ: Βάζουμε 3η ή 4 η ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων και προκαλούμε βίαια μετακίνηση.